Podstawą rozwoju sprzedaży każdej marki produktowej są profesjonalne szkolenia techniczno-handlowe dla sprzedawców i serwisowe dla instalatorów. Realizujemy również prezentacje programów do projektowania.
W firmie ISKO jest to realizowane według potrzeb we własnym ośrodku szkoleniowym w Jastrzębiu-Zdroju, ale również, według życzeń klienta, w terenie.
Podczas szkoleń staramy się przedłożyć słuchaczom walory użytkowe produktów, w tym w porównaniu do innych konkurencyjnych towarów, ale również dyskutujemy o dodatkowych potencjalnych dużych korzyściach wynikających ze sprzedaży naszych marek produktowych.
Sprzedawca powinien wiedzieć możliwie wszystko o produkcie, gdyż to przede wszystkim od niego zależy sprzedaż.
Poza walorami jakościowymi i użytkowymi, dla sprzedawców bardzo istotnym argumentem powinna być możliwość uzyskania ze swej pracy godziwego zysku, co przy obecnej wojnie cenowej często jest zagrożone.
W tym zakresie sprzedawcy powinni być również świadomi faktu, że „nie podcina się gałęzi na której się siedzi”. Możliwość zrozumienia i wykorzystania tego faktu w praktyce przez sprzedawcę, przynosi nam zawsze dużą satysfakcję.
Wszystkie nasze marki posiadają profesjonalnie opracowane materiały marketingowe w postaci katalogów i folderów. Zbiorczy katalog marketingowy systemów instalacyjnych Taur, zawiera szczegółowe warunki gwarancji producenta, w zależności od rodzaju instalacji i potrzeb.
Współpracujemy z producentami oprogramowania do projektowania InstalSoft i SANKOM, aby nasze systemy mogły być projektowane przez projektantów.
Wdrożyliśmy autorski program do rysowania i ofertowania podłogowych systemów marki Taur, który udostępniamy na zasadzie użyczenia.
Udostępniamy autorską tzw. „Platformę internetową” do zamawiania towarów na zasadzie on-line z możliwością ofertowania sprzedaży towarów i usług przez sprzedawców i instalatorów. W systemach marki Taur realizujemy też program narzędziowy dla instalatorów. Wynajmujemy również dla swoich klientów nieodpłatnie profesjonalne narzędzia.
Pomagamy w zorganizowaniu wystaw targowych oraz w wielu innych działaniach marketingowo-reklamowych.